Un model de organizare
si administrare
Helinick implementează un model de organizare si de administrare al proceselor de lucru pentru a crea un cadru structurat in care profesionalismul, competentele si eficienta se imbina logic in 3 pasi: identificarea solutiei, executia si serviciile de mentenanta.
- SERVICII
Proiectare sisteme de securitate și planificare atentă a proceselor
Executia si implementarea proiectelor sunt coordonate de catre Departamentul de Management al Proiectelor.
Printr-o colaborare stransa cu celelalte departamente (Vanzari, Tehnic, Proiectare, Calitate, Achizitii si Logistica), proiectele sunt finalizate respectandu-se termenele contractuale, costuri, calitate.
Procesul de execuție și implementare sisteme securitate incepe dupa contractarea soluției tehnologice si presupune un transfer substantial de informatii si competente catre Departamentul de “Project Management”.
Planificarea procesului se face in detaliu cu ajutorul unei licente software recunoscuta ca standard in conducerea si organizarea proiectelor: Oracle Primavera Project Management.
Avizarea
Prin intermediul programului Primavera, proiectele derulate de catre specialistii nostri sunt planificate inca din faza de ofertare, sunt monitorizate si controlate pe toata durata executiei lor.
Planificarea se refera la alocarea de resurse materiale, de resurse umane si responsabilitati si o proiectie exacta in timp a derularii etapelor necesare pentru livrarea la timp a solutiei catre client.
Fazele determinante sunt proiectarea, avizarea proiectului si eventualele revizii, instalarea (organizarea de santier, realizarea cablajului, montarea de echipamente, verificarea), operare sisteme securitate, punerea in functiune, scolarizarea personalului, proiectul in faza “as built”, receptia lucrarii si transferul post-vânzare catre departamentul de Service & Mentenanta.
Acces direct către etapele de instalare și școlarizare
La cerere, clientul poate accesa informatiile referitoare la derularea lucrarilor direct pe website-ul www.helinick.ro pe baza de parola individuala.
Derularea etapelor se face sub stricta coordonare a unui „responsabil de proiect/project manager” iar in functie de stadiul de realizare, pot fi implicate echipe de tehnicieni pentru fazele primare si ingineri de la departamentul tehnic pentru faza de “commissioning”, scolarizare si receptie.
Procesul de receptie finala se face in prezenta unui responsabil de la departamentul de Service & Mentenanta. Pe parcursul derularii executiei sunt implicate si persoane din departamentul de asigurare a calitatii si persoane responsabile cu protectia muncii.
Control asupra proceselor și predarea documentației
Pe derularea proiectului, in afara de desemnarea responsabililor de contract si a unui conducator de proiect, este implicat departamentul de Controlling.
Departamentul de Controlling ajuta la identificarea si atingerea obiectivelor financiare prin urmarirea derularii contractului prin sistem, acorda asistenta in fiecare etapa a procesului decizional prin control, coordonare si consultanta si este responsabil de prezentarea rezultatelor.
Solutiile complete permit anticiparea si adoptarea rapida a posibilelor schimbari, conducând astfel la dezvoltarea si îmbunatatirea afacerii.
Microsoft Dynamics Nav
Am investit in implementarea unui ERP (Enterprise Resource Planning), o solutie integrata de gestiune a resurselor care sa trateze eficient și integral procesele specific domeniului nostru de activitate.
Gestionarea tuturor resurselor, a stocurilor de echipamente si materiale in cadrul HELINICK, este asigurata de integrarea in aplicatia de gestiune ERP Microsoft Dynamics Nav.
Aplicatia de gestiune Microsoft Dynamics Nav ofera transparenta si vizibilitatea pentru contractele si proiectele in derulare, o evaluare corecta a activitatilor si mai ales a incarcarii personalului; un sistem de raportare mai precis si cu o buna acuratete atat pentru administrarea clientilor, dar si pentru derularea proiectelor si a lucrarilor.
Soluție integrată de gestiune a resurselor
Implementarea Microsoft Dynamics Nav s-a adaptat afacerii Helinick, reusind sa stabileasca un liant solid intre departamentele companiei.
Microsoft Dynamics Nav coordoneaza procesele de ofertare a clientilor si vanzarea efectiva, executia proiectului, prin departamentul de Project Management, si mentenanta preventiva, corectiva si intensiva a acestuia prin departamentul S&M.
Fiind bazat pe o platforma tehnologica, Microsoft Dynamics Nav transforma sistemul de gestiune a resurselor companiei intr-un mediu real de colaborare, accesibil in cadrul companiei, marind astfel eficienta globala a proceselor de afaceri. Se realizeaza, astfel, un flux coerent al documentelor interne.
Centrul Logistic HELINICK
Aplicatia Microsoft Dynamics Nav este folosita pentru gestionarea stocului de echipamente si materiale-tampon necesare asigurarii interventiilor de remediere si activitatilor preventive.
Situat in orasul Otopeni, Centrul Logistic HELINICK este o locatie dedicata acestui tip de activitate, care dispune de toate dotarile necesare, cu acces din Soseaua de Centura si dispune de o suprafata de depozitare de 1.500 mp. Din centrul logistic sunt expediate zilnic prin servicii de curier rapid echipamentele si materialele necesare desfasurarii activitatilor curente de service si mentenanta.