Evenimentul a reunit companii din regiunea EMEA si a avut loc in perioada 8-10 mai, in Dubai. Agenda evenimentului s-a concentrat pe ideea de Comunitate si modul in care companiile din domeniul video management se pot folosi de platforma open source Milestone pentru a dezvolta oportunitati pentru a atinge noi verticale de business. In acest context, aplicatia dezvoltata de Ovidiu Ciurte, cu suportul companiei HELINICK, a fost una dintre cele mai apreciate initiative prezentate in cadrul Milestone Community Days. In prima zi a evenimentului, ambasadorul Danemarcei in Emiratele Arabe Unite si Qatar, doamna H.E. Merete Juhl, a apreciat inovatia romanilor de la Parking Spotter, adresand si cateva cuvinte de apreciere in limba romana, datorita experientei sale diplomatice anterioare in Romania.
”Faptul ca am avut aceasta oportunitate de a ne prezenta in cadrul MIPS desfasurat in Dubai este pentru noi o reala deschidere catre piata internationala prin asocierea cu un brand de top in securitatea video – compania Milestone. Alaturandu-ne comunitatii dezvoltatorilor pe platforma open source de la Milestone am facut un pas catre lume, catre posibilitatea de a prezenta si vinde solutia noastra in cat mai multe tari. Deja, in cadrul evenimentului, ne-am intanit si am stabilit cateva planuri de dezvoltare alaturi de partenerii Milestone. Suntem constienti de beneficiile pe care ni le ofera comunitatea si vom continua sa dezvoltam si sa activam noi parteneriate”, a declarat Ovidiu Ciurte, reprezentant Parking Spotter la MIPS.
Evenimentul Milestone Community Days – MIPS EMEA 2017 – a reunit sute de participanti si zeci de companii expozante din regiunea EMEA interesate de dezvoltarea in domeniul video managementului si a securitatii. Astfel, pe langa o serie de prezentari tehnice si studii de caz, o parte importanta a evenimentului a fost stabilirea de noi si valoroase relatii de business, in timpul carora partenerii Milestone au putut sa se cunoasca, sa discute despre interese comune, despre proiecte viitoare şi implementari de succes, comunicarea fiind una dintre componentele cheie ale strategiei companiei.