HELINICK este un integrator de sisteme de siguranta si securitate

Furnizam solutii la cheie si servicii personalizate in functie de nevoile fiecarui client. Intelegerea clientilor si gasirea solutiilor potrivite garanteaza performantele si ofera siguranta, iar in zona de administrare a acestor solutii, pregatirea profesionala, tehnologia utilizata si calitatea serviciilor sunt esentiale.

HELINICK: Solutii Avansate de Comunicare pentru o Interactiune Fluida in Organizatiile Moderne

Comunicarea eficienta este esentiala in orice organizatie sau institutie. HELINICK ofera solutii avansate de comunicare, de la sisteme profesionale pentru conferinte si congrese pana la solutii de interfonie si sisteme medicale de tip „Nurse Call”.

Aceste solutii sunt concepute pentru a imbunatati comunicarea si a asigura o interactiune fluida intre diferite parti ale unei organizatii. Daca sunteti interesat sa aflati mai multe despre cum va putem ajuta sa imbunatatiti comunicarea in organizatia dvs., completati formularul de mai jos si va vom contacta in cel mai scurt timp.

    Comunicatii

    Oferim sisteme profesionale pentru aplicatii de tip conferinta si congres cu functii specifice pentru gestionarea evenimentelor cu un numar mare de participanti.

    Sisteme de conferinta si congres sau sisteme de sonorizare si adresare publica

    Oferim solutii profesionale, realizate cu echipamente de ultima generatie, pentru sisteme de discutii, conferinta, traducere simultana si vot, ce satisfac cele mai exigente cerinte, acoperind toata gama de configuratii, de la intruniri internationale pana la cele pentru sali de consiliu.

    Echipamentele de conferinta sunt sisteme de sonorizare si adresare publica si care acopera toata gama de configuratii, de la sistemele analogice de discutie pana la configuratii complexe realizate cu sisteme digitale.

    Sistemul de discutii ofera o solutie moderna pentru realizarea unei configuratii flexibile si performante, adaptata cerintelor impuse pentru sali de conferinta de dimensiuni mici si medii, precum sali de consiliu, primarii, prefecturi, centre de conferinta cu pana la 150 participanti.
    Simplitatea operarii, a instalarii unitatilor de discutie la unitatea centrala, reprezinta un avantaj important in realizarea unor instalari permanente sau mobile.

    Caracteristicile principale sunt:

    Sistemul de conferinta digital este solutia de management a discutiilor sau conferintelor cu un numar mare de participanti. Avand posibilitatea realizarii functiilor complexe de gestiune a discutiilor, traducerea simultana sau accesul controlat prin ID card, sistemul se caracterizeaza prin:

    Sistemul digital este creat pentru a asigura o mare flexibilitate de configurare pornind de la nivel mic si mediu pana la cele mai mari cu pana la 4000 de unitati de discutie realizat prin conectarea si managementul mai multor unitati centrale.

    Un panou de afisaj LCD ofera toate informatiile necesare participantilor la discutii. Aplicarea unor tehnologii avansate de redare acustica, afisaj si control permit informarea permanenta a participantilor privind desfasurarea conferintei.

    Sisteme de interfonie

    Oferim sisteme de comunicatie audio si video, de ultima generatie, adresate unor aplicatii diverse.Sistemele de interfonie si video interfonie sunt cea mai simpla cale de comunicare

    intre persoane din spatii cu niveluri de securitate diferite si reprezinta punctele de interactiune intre operatorii si utilizatorii unui sistem.

    Cele mai noi sisteme de interfonie, conectate in retea TCP/IP, permit corelarea apelurilor cu evenimente de control acces si de supraveghere video.


     

    Sisteme medicale tip “Nurse Call” – Sistem apelare asistente

    In fiecare spital sau clinica exista zone care prezinta un pericol mai mare pentru siguranta pacientilor si necesita o protectie speciala. Sistemele de apelare a asistentelor, “Nurse Call”, folosesc solutii moderne care permit integrarea sistemelor de alarma de urgenta, de protectie impotriva incendiilor si a sistemelor de control acces in functie de necesitati. Un astfel de sistem ajuta la desfasurarea proceselor in mod eficient in spitale si clinici.

    Printr-un astfel de sistem se usureaza comunicarea dintre pacient, asistenta si medic si comunicarea cu personalul din interiorul spitalului, se colecteaza informatii vitale despre pacient care sunt transmise in timp real catre personalul responsabil. Cu ajutorul sistemului de apelare asistenta, se reduce poluarea fonica (in special pe timpul noptii), se poate reduce numarul de personal (pe timpul noptii), se permite o mobilitate mai mare a personalului, se poate realiza un management al riscului performant prin utilizarea software-ului de monitorizare. Sistemul de apelare al asistentelor reprezinta in principal un sistem prin care pacientul apeleaza asistenta atunci cand are nevoie de ajutor si de asemenea ajuta asistenta sa stie ce tip de ajutor este necesar: apel normal al pacientului; apel din toaleta sau din camera de baie; solicitarea asistentei din partea personalului medical sau administrativ; apel de urgent in caz de stop cardiac.

    Pe masura ce spitalele si clinicile au devenit mai mari, ca numar de camere si de paturi, a devenit necesara dezvoltarea acestui sistem apelare asistente, au aparut facilitati de prioritizare si identificare individuala a apelurilor, comunicarea bidirectionala intre pacient si asistenta, integrarea sistemului de paging care permite personalului sa raspunda la apel chiar si cand se deplaseaza in incinta spitalului, flexibilitate in alocarea de responsabilitati, administrare centralizata a sistemului, realizare de rapoarte referitoare la activitatea personalului si la eficienta actiunilor intreprinse, etc.

    Fiecare forma de ingrijire are propriile cerinte specifice, indiferent daca este vorba despre un spital sau de o clinica. Un sistem inteligent de comunicare asigura intotdeauna un suport optim datorita utilizarii unor tehnologii flexibile.