Un model de organizare si administrare
Helinick implementează un model de organizare si de administrare al proceselor de lucru pentru a crea un cadru structurat in care profesionalismul, competentele si eficienta se imbina logic in 3 pasi: identificarea solutiei, executia si serviciile de mentenanta.
HELINICK: Profesionalism si Dedicatie in Fiecare Etapa a Securitatii – Calitate Superioara si Suport Constant
HELINICK se angajeaza sa ofere servicii de calitate superioara in domeniul sistemelor de siguranta si securitate.
Cu un model bine structurat de organizare si administrare, ne concentram pe identificarea solutiei potrivite, executia impecabila si serviciile de mentenanta de incredere. Cu tehnologie performanta si o echipa dedicata, ne straduim sa oferim suport in fiecare etapa a colaborarii cu clientii nostri.
Daca sunteti interesat sa beneficiati de serviciile noastre profesionale si sa va asigurati ca sistemele dvs. de securitate sunt in mainile potrivite, completati formularul de mai jos si va vom contacta pentru a discuta despre nevoile dvs. specifice.
Tehnologie performanta si interactiune umana
Angajamentul HELINICK este de a fi un aliat de incredere in domeniul sistemelor de siguranta si securitate, incepand cu identificarea solutiei, executia si implementarea solutiei, inclusiv in domeniul serviciilor de interventie si mentenanta.
Departamentul de Service & Mentenanta
Am creat in anul 2003 o divizie dedicata, de inalta specialitate, cu scopul realizarii unui sistem de service aplicabil tuturor vanzarilor de solutii integrate de securitate. Crearea acestui sistem ajuta HELINICK in furnizarea de suport clientilor in fiecare etapa a relatiilor profesionale.
Datorita infrastructurii create in cadrul departamentului S&M am reusit sa reducem timpul de raspuns si confirmarea receptionarii solicitarilor la 2 minute prin e-mail si 5 minute telefonic. De asemenea, in functie de necesitatile clientilor si de clauzele agreate de comun acord in contractele de service incheiate, putem asigura interventii de constatare si remediere de 2 pana la 8 ore, in functie de tipul defectiunii si necesitatea remedierii. Departamentul asigura acoperirea teritoriala in toate marile orase din tara prin puncte de lucru si reprezentanti zonali proprii si/sau colaboratori.
In prezent avem puncte de lucru si echipe tehnice angajate in Bucuresti, Cluj, Timisoara, Targu-Mures, Iasi, Galati, Constanta si Craiova.
Incepand cu anul 2012, departamentul de Service & Mentenanta ofera o gama conexa de activitati de S&M prin servicii ca T-Call Center, R-Service Center, HelpDesk Ticketing si Tracking monitorizare de flota auto. Astfel, nu doar ca am redus timpul de raspuns, interventie si remediere, dar in acelasi timp am constatat si o crestere a gradului de satisfactie a clientilor nostri.